Členové souboru spolupracují na domácí scéně se soubory Collegium 1704, Collegium Marianum, Musica Florea, Eisenberg quartett, v zahraničí pak se soubory Mala Punica, Gli Incogniti, L´onda armonica, Accademia Ottoboni, Ensemble Pygmalion aj. Soubor vnikl na základě společné touhy věnovat se zřídka prováděnému hodnotnému komornímu repertoáru, který zároveň vyžaduje radost při hledání a odkrývání nekonečných možností jeho interpretace.
Fenomenální houslistka Helena Zemanová studovala barokní housle u Odile Edouard na prestižní Conservatoire National Supérieur Musique et Danse (CNSMD) v Lyonu. Od roku 2002 žije v Praze, kde působí jako koncertní mistryně barokního orchestru Collegium 1704 (Václav Luks). Pravidelně vystupuje se středověkým souborem Malá Punica (P. Memelsdorff), ale také s mnoha dalšími soubory, například Gli Incogniti (A. Beyer), L’Onda Armonica (S. Azzolini) a l’Accademia Ottoboni.
Houslistka Jana Anýžová studovala na JAMU a Staatliche Hochschule für Musik v Trossingenu, kde posléze i vyučovala, a zúčastnila se četných mistrovských kurzů. Působila v souborech Concerto Köln, Die Kölner Akademie, L’arte del Mondo, Ensemble 1700, Capella Coloniensis, Capella Augustina, Ensemble Tourbillon, Deutsche Händel Solisten, Musica sacra Basel, La Cetra Basel, se kterým získala ocenění Diapason d’Or. Nyní spolupracuje pravidelně s převážně českými soubory Collegium 1704, Musica Florea, Ensemble Inégal, Czech Ensemble Baroque. Vedle Quartetto Eisenberg, věnujícímu se hlavně tvorbě z období klasicismu, je zakladatelkou souboru ewaCadenza Ensemble.
Hana Fleková studovala hru na violoncello na pražské konzervatoři a později na AMU. Část studií strávila v Londýně, kde se věnovala hře na violu da gamba. V současné době se zabývá převážně autentickou interpretací hudby 17. a 18. století, je členkou předních českých souborů Collegium 1704, Collegium Marianum, For Several Friends a Musica Florea. Spolupracuje s dalšími tělesy jako např. Ensemble Tourbillon a Ensemble Inégal. Podílí se na nahrávkách českých i zahraničních vydavatelských společností.
Jan Krejča se věnuje hře na teorbu, barokní kytaru a renesanční loutnu. Jako vyhledávaný hráč bassa continua spolupracuje s mnoha špičkovými domácími a zahraničními soubory (Collegium 1704, Collegium Marianum, Ensemble Inégal, Musica Florea, Czech Ensemble Baroque, Capella Cracoviensis, Capella Anna, Les Traversee Baroque aj.) i sólisty Janou Semerádovou, Hanou Blažíkovou, Tomášem Králem, Sergiem Azzolinim, Judith Pacquier, Lenkou Torgersen, Danielem Deuterem, Annou Fusek, Magdalenou Koženou ap. Pravidelně koncertuje na festivalech jako je Pražské jaro, Pražský podzim, Concentus Moraviae, Svatováclavský hudební festival, Haydnova Lukavice, Letní slavnosti staré hudby. Vydal vlastní sólové album virtuózní italské hudby pro teorbu Intavolatura di Tiorba. Je lektorem historických drnkacích nástrojů na Akademii staré hudby při Masarykově univerzitě v Brně.
Rodák z Buenos Aires, cembalista Pablo Kornfeld, studoval na CNSMD v Lyonu. Hrál se souborem Mala Punica, který se zaměřuje na pozdně středověkou hudbu a vystupuje po celé Evropě a Severní Americe. Od roku 2002 žije v Praze, kde od roku 2005 vystupuje s barokním souborem Collegium 1704. Zajímá se také o soudobou hudbu, kterou měl mnoho příležitostí interpretovat pod vedením Facunda Agudina.
Soubor hraje ve složení:
Helena Zemanová – barokní housle
Jana Anýžová – barokní housle
Hana Fleková – viola da gamba
Jan Krejča – teorba
Pablo Kornfeld – cembalo








